06 maart 2011

bergen

6 opmerkingen:

  1. Ik miste je al, dáár zat je dus :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Singlemam: was even op een soort mini-retraîte met mijn zoon. Dus dit was een leuke thuiskomer!;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk! Wat gebruik jij voor het digi-scrappen. Het ziet er heel mooi uit en ik wil het ook eens proberen....
    groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Kaatje: Dank je! Ik gebruik Photoshop Elements 9, maar ik heb het net een paar weken, dus ben nog in de experimentele fase. Het kan ook met Paintshop Pro (je kunt een gratis 30 dagen trial downloaden) en er zijn vast nog wel andere fotobewerkingsprogramma's.

    Ik kan je het digiscrappen van harte aanraden: het is goedkoop (je kan veel zelf maken of online vinden en alles eindeloos hergebruiken) en het is ontzettend verslavend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gedaan. Ik was het afgelopen weekend ook even op mijn favoriete plekje in Duitsland. Men noemt het daar ook wel de Mini Grand Canyon, vanwege hetzelfde soort gesteente. Ik ben weer helemaal bijgetankt.

    Liefs, Haagje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Haagje: heerlijk he, die schitterende natuur en die frisse lucht? Ik laad er echt van op en kan er daarna weer helemaal tegenaan.

    BeantwoordenVerwijderen